BYE BYE DEMEK KOLAY MI?

2015 Mart itibariyle çalışmaya başladığım bir danışanımın hikayesi…

“Kandida ile geçen sene tanıştım, yılbaşı itibari ile karşıma çıktı, vajinamda büyüdü, sanırım bütün vücuduma da yayıldı. Çok zor günler geçirdiğim bir dönemden çıkmıştım, hayatımda taşınma, ciddi bir şok ve büyük bir ayrılığın hemen sonrasında karşılaştık. Kaşıntı yada ağrı gibi bir şikayetim olmadı, ancak çok ciddi olarak halsizlik, vajinamdan kefir mayasına benzer yoğun akıntı, yine vajinamda enfeksiyon, rahatsızlık hissi vardı. 3 farklı doktor ile batı tıbbının sunduğu tedavileri denedikten ve sonuç alamadıktan sonra Didem’in koçluğunda gıda destekleri almaya, vajinal destek için merhemleri ve regl dönemlerimde mensturasyon kabı kullanmaya ve diyete başladım. Diyetimde en zorlandığım şey tatlı oldu, hatta 3 gün ağzıma tatlı birşey koymadım, 4. gün geceyarısı uyanıp kendime tahin-pekmez karıştırıp kaşıklamak suretiyle yedim. 2 hafta sonra bu tatlı krizlerim sakinleşti. Bol kemik suyu, sebze yemekleri, yumurta ve et tükettim. Karbonhidrattan, mayalı herşeyden, çay, kahve ve tatlı herşeyden ve özellikle işlenmiş gıdalardan uzak durdum, onun dışında herşeyden bol bol yedim, özellikle sakatat çok yedim, her fırsatta işkembe çorbası içtim, bol sarımsak yedim. İlk ay 3 kg, 4 aylık diyet sonunda 8 kg verdim. Buna gerçekten çok şaşırdım, yemekle, yiyeceklerle olan ilişkim çok değişti. İlk 6 ay homeopat destekleri almadım, sadece gıda destekleri ve kandida komplex ve kolorex kullandım, ancak kandida aralıklarla beni düzenli ziyaret etti. Bu arada mayalı içkiler dışında her hafta 1-2 kadeh rakı tükettim. Bu düzenli ziyaretler homeopat destekler ile azaldı. ancak bitmedi. 3 set homeopattan sonra hala kandidam beni düzenli ziyaret edince cep telefonuma günlük tutmaya başladım, uyku saatlerim, yediklerim ve içtiklerim ile ilgili düzenli notlar aldım. Uykum ve içtiğim rakı ve diğer mayasız içkiler (cintonik ve yuvarladığım tekilalar) ile kandida ziyaretlerimin seyrinin bir olduğunu gördüm. Son 2 aydır hiç içki içmedi ve uykumu günde 8 saat olarak almaya çalışıyorum. Kandidam bu halimden pek memnun, merhemlerimi düzenli  kullanmaya devam ediyorum 1 aydır ziyarete gelmedi. 1 aydır aynı zamanda destekleri almıyorum. Sanırım kandidam yeni formuna bende yeni formuma girdim.

Süreçte sağlığımı kaybettiğim ve sağlığımı çok özlediğim için dönem dönem uzun yas tuttum ve üzüntü, çaresizlik hissettim. Şu anda hem tekrar sağlığıma kavuşmamı, bedenim, vajinam ve yiyeceklerle olan ilişkimi keşfetmemi kutluyorum.
Didem bu süreçte bana, kabimi açtığım, içimden geçenleri paylaştığım anlarda destek oldu. Onunla şeffaf bir şekilde yaptıklarımı ve yapamadıklarımı paylaştım, olduğum gibi kabul gördüm. Onun kendi bedeniyle yaşadığı deneyimler bana kendi yolumu bulmamda rehberlik etti. Kendisine şükranlarımı iletiyorum.
Geçmiş olsun ve en kısa zamanda sağlığınıza kavuşmanızı diliyorum.”
2 thoughts on “BYE BYE DEMEK KOLAY MI?

  1. Merhaba,
    kullandığınız merhemlerin adını ve homeopat desteği derken neyi kastettiğinizi de açıklayabilir misiniz? teşekkürler

    Beğen

    • Merhaba,

      Kullandığım iki farklı krem vardı: Kolorex ve probiyotik başka bir ürün. Ancak bir süre sonra yetersiz kaldı ve kendi kremlerimi ürettim.
      Homeopati desteği olarak da Sanum Remedies kullandım.

      Sevgiler

      Beğen

Bir Cevap Yazın

